loading...
اطلاعات درباره دستگاه تصفیه آب
تصفیه آب بازدید : 39 یکشنبه 30 تیر 1398 نظرات (0)

با ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا cck از برترین خدمات پشتیبانی دستگاه تصفیه آب و پس از فروش تا سرویس ، تعمیرات و تعویض فیلتر تصفیه آب دستگاه تصفیه آب بهره مند شوید

تماس مستقیم با کارشناس نمایندگی های تهران 09196615469

خدمات پس از فروش تصفیه آب در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا

شما پس از خریداری یک دستگاه تصفیه آب سی سی cck کار، به کمک نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا می توانید از خدمات و پشتیبانی های مورد نیاز برای دستگاه تصفیه آب بهره مند شوید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا cck

خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا cck شامل مواردی چون نصب فیلتر های دستگاه تصفیه، تعویض فیلتر ها و هواگیری دستگاه تصفیه می باشد که به شما مشتریان عزیز عرضه می شود.

بنابراین با خرید یک دستگاه تصفیه آب سی سی کا در منزل یا محل کارتان، هرگز نگران پشتیبانی و خدمات پس از خرید آن نباشید و این کارها را به ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا بسپارید و با خیالی آسوده به کارها و مشغله های خود رسیدگی کنید.

یک دستگاه تصفیه آب سی سی کا و یا هر دستگاه تصفیه دیگر، در ابتدا نیاز به نصب فیلتر دارد و فیلتر ها در یک دستگاه تصفیه آب، تصفیه و پاکسازی آب را از رسوبات و دیگر آلودگی ها را انجام می دهد.

این فیلترها هر چند وقت یکبار باید تعویض شوند زیرا پس از مدتی دیگر آن کارایی اولیه را ندارند و باید فیلتر جدید جایگزین آنها شود.

ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا CCK این کار را برای شما انجام می دهیم.
نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا

خدمات نصب فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا

در صورتی که پس از خرید دستگاه تصفیه cck از خرید و نصب فیلتر های دستگاه تصفیه آب سی سی کا آنچنان که باید سر در نمی آورید، می توانید با نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا تماس گرفته و برای تهیه و نصب فیلتر اصلی از نمایندگی خدمات لازم را درخواست کنید.

همچنین در صورتی که از زمان نصب فیلتر ها اطلاع ندارید و یا به دلیل مشغله فراوان، زمان نصب مجدد آن ها را فراموش می کنید می توانید این کار را به ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا بسپارید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا cck


این نمایندگی هنگام نصب دستگاه و یا نصب فیلتر مشخصات دستگاه، زمان نصب و تعویض و اطلاعات شما را در سیستم ثبت می کند و در صورت رسیدن موعد نصب و تعویض فیلتر ها در هر مرحله ای به شما یادآوری می کند.

یکی از جنبه های مفید و خوب درخواست خدمات از نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا، این است که شما می توانید فیلتر های اصلی شرکت سازنده دستگاه تصفیه آب را تهیه کنید که توسط کارشناس نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا cck روی دستگاه تصفیه شما نصب می شود.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی cck

خدمات تعویض فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا

یکی از علت تعویض فیلرتر ها این است که فیلتر ها برای گرفتن برخی از رسوبات و کلر و آلودگی های موجود در آب استفاده می شوند و رفته رفاه پر از این رسوبات و آلودگی و خاک می شوند.

زمانی که پر از خاک و آلودگی شوند، دیگر نمی توانند آنها را جذب کنند و این باعث می شود کیفیت آب تغییر کند. مسئله تنها تغییر کیفیت آب نیست و در صورتی که آلودگی در آب باقی بماند می تواند موجب ایجاد بیماری شود.

شما برای تعویض فیلتر های دستگاه تصفیه آب سی سی کا cck می توانید از نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا کمک بگیرید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا

نمایندگی تصفیه آب خانگی سی سی کا cck

همانطور که گفته شد نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا از فیلتر های اصلی استفاده می کند و فیلتر های اورجینال شرکت سازنده دستگاه تصفیه آب را جایگزین فیلتر های قبلی می کند.

هر کدام از فیلتر های دستگاه تصفیه آب cck در زمان مشخصی تعویض می شود. به عنوان مثال یکی از فیلتر ها ماهی یکبار باید تعویض شود و دیگری هر 6 ماه یکبار باید تعویض شود.

متناسب با زمان تعویض فیلتر ها، آنها عملکرد متفاوتی را نیز دارند. هر یک از فیلتر ها نقش مهمی در تصفیه آب ایفا می کند و در صورتی که یکی از آنها دیر تعویض شود می تواند عملکرد دستگاه تصفیه آب سی سی کا cck را مختل کند و آبی بی کیفیت به شما تحویل دهد.

شما برای تعویض فیلتر ها می توانید از خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا بهره مند شوید.

تنها یک تماس با نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا و صحبت با کارشناس فنی ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

پس از آن کارشناس فنی با توجه به مدل دستگاه تصفیه شما در محل حاضر شده و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا

تمامی دستگاه های تصفیه آب خانگی cck مجهز به پمپ و مخزن آب می باشند. شما بر روی مخزن دستگاه تصفیه آب یک یک شیر پلاستیکی را مشاهده می کنید.

همچنین یک تیوپ درون دستگاه تصفیه آب وجود دارد که درون این تیوپ، آب تحت فشار هوا قرار می گیرد.

زمانی که شما شیر مصرف آب شیرین را باز میکنید، آب به کمک فشار هوا به شیر آب منتقل می شود و رد طی این عمل، تیوپ مچاله می شود.

این کار تا زمانی به درستی انجام می شود که میزان هوای درون تیوپ استاندارد باشد و در صورتی که فشار آب در شیر آب کم شود و یا مخزن سنگین شود، نیاز به هواگیری تیوپ دارد. ممکن است این تیوپ سوراخ شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.

تصفیه آب بازدید : 38 یکشنبه 30 تیر 1398 نظرات (0)

برترین خدمات را با نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی تک tec ، دستگاه تصفیه آب خانگی فلوکستک FLUXTEK و با بهترین خدمات مربوط به دستگاه تصفیه آب و پس از فروش تا سرویس ، تعمیرات و تعویض فیلتر تصفیه آب دستگاه تصفیه آب را برای شما مصرف کنندگان فراهم آورده ایم .

تماس مستقیم با کارشناس نمایندگی های تهران 09196615469

خدمات پس از فروش تصفیه آب در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک

دستگاه تصفیه آب یکی از ملزومات خانه و آشپزخانه است. با توجه به کاهش کیفیت آب، شما به یک دستگاه تصفیه آب در منزل نیاز دارید.

دستگاه های تصفیه آب مناسب با کارکردهای مشابه در بازار وجود دارند که یکی از آن ها دستگاه تصفیه آب تک می باشد. شما پس از خرید دستگاه تصفیه آب تک، نیاز به نصب و راه اندازی آن در آشپزخانه دارید.

دستگاه تصفیه آب خانگی فلوکستک FLUXTEK

برای این منظور می توانید از نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک درخواست کنید تا دستگاه تصفیه آب تک را نصب کنند. البته ناگفته نماند که پس از راه اندازی دستگاه تصفیه آب، کار در این به اتمام نمیرسد و شما باید دستگاه را هر چند وقت یکبار بررسی و فیلترهای آن را تعویض کنید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی تک tec

علاوه بر اینکه هر چند سال باید آن را سرویس کنید. دستگاه تصفیه آب تک از سایر دستگاه های تصفیه آب مستثنی نیست و گاهی دچار مشکلاتی می شود که نیاز به تعمیر پیدا می کند.

از جمله مشکلاتی که در دستگاه تک می تواند بوجود آید می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تغییر کیفیت آب
  • تولید صداهای مختلف و زیاد از دستگاه تصفیه آب
  • از شیر آب دستگاه تصفیه آب، آبیی خارج نمی شود
  • خاموش شدن های پی در پی دستگاه تصفیه آب
  • بی وقفه و بدون استراحت کار کردن دستگاه تصفیه آب
  • کم شدن میزان آب دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه اب کیسیCE ساخت کمپانی معتبر فلکس تک تایوان Fluxtek

شما برای رفع هر یک از مشکلات فوق در محل کار یا محل زندگی می توانید به ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک تماس بگیرید و درخواست خود را به کارشناس نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک بگویید. کارشناس پس از بررسی های لازم درباره دستگاه تصفیه آب تک و عیب یابی آن، در محل کار و یا محل زندگی شما حضور پید کرده و خدمات مورد نیاز را ارائه می دهد.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی تک

خدمات نصب فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک

نصب فیلتر در دستگاه تصفیه آب یکی از مراحل مهم و حساس می باشد. در صورتی که این کار را به درستی انجام ندهید، می تواند منجر به نشتی آب شود. فیلترها در دستگاه تصفیه آب نقش مهمی را بازی می کنند.

دستگاه تصفیه اب کیسی CG ساخت کمپانی معتبر فلکس تک تایوان Fluxtek

البته ناگفته نماند که هر یک از اجزای دستگاه تصفیه آب وظیفه ای را دنبال می کنند. به عنوان مثال فیلترها کار تصفیه و پاکسازی آب را انجام می دهند. در صورتی که شما فیلترهای جدید را روی دستگاه تصفیه آب نصب نکنید، پاکسازی آب به خوبی انجام نمی شود.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک tec

علت نصب فیلترهای جدید به این دلیل است که فیلترهای قبلی رسوبات و باکتری و کلر آب را جذب کرده و پس از مدتی دیگر ظرفیت خالی برای جذب باکتری ها و کلر و دیگر موارد موجود در آب را ندارند. بنابراین باید فیلترهای جدید جایگزین فیلترهای قبلی شوند.

حتماً دقت کنید که از فیلترهای اصلی و اورجینال برای نصب فیلتر استفاده شود و در صورتی که از خرید و نصب آنها اطمینان ندارید، می توانید از ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک درخواست کنید تا از فیلترهای اصل و اورجینال شرکت سازنده بهره مند شوید.

 

یکی از مزایای نصب فیلترها توسط نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک، این است که کارشناس فنی پس از حضور در محل، اطلاعات شما و دستگاه تصفیه آب را به صورت سیستمی ثبت می کند و زمان نصب فیلترها را در وعده های بعدی به شما یادآوری می کند.

بنابراین برای نصب فیلتر و هر گونه تعمیر در دستگاه تصفیه آب با ما نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک تماس بگیرید و در اسرع وقت خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید.

نمایندگی دستگاه تصفیه خانگی تک tec

خدمات تعویض فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک

با توجه به میزان اهمیت فیلترها، شما نباید زمان تعویض آنها را فراموش کنید، زیرا در نهایت فیلترهای اشباع شده از مواد اضافی آب، آب را به درستی تصفیه نکرده و در نهایت به شما آب بی کیفیتی را ارائه می دهد که می تواند موجب ایجاد انواع بیماریها و باکتریها در بدنتان شود.

در زمینه تعویض فیلترها، در صورتی که مهارت کافی برای تعویض فیلترها و یا تهیه فیلترهای دستگاه تصفیه را ندارید، می توانید با ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک، تماس گرفته و پس از مکالمه با کارشناس ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک و بررسی هایی که توسط کارشناس انجام می شود، هماهنگی لازم جهت مراجعه حضوری کارشناس فنی در محل انجام شده و پس از ساعاتی، کارشناس خدمات درخواستی را به صورت حضوری در محل زندگی یا محل کارتان به شما ارائه می دهد.

دستگاه تصفیه آب خانگی تک tec

با ثبت سیستمی اطلاعات دستگاه تصفیه و شما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک، می توانید از سیستم یادآوری تعویض فیلترها بهره مند شوید.

ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک در تلاش هستیم تا به شما بهترین خدمات را ارائه دهیم و شما آبی با کیفیت و بهداشتی مصرف کنید.

هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک

هواگیری مخزن آب دستگاه تصفیه از کارهای مهمی است که هر چند وقت یکبار نیاز است انجام شود. شما برای این کار باید میزان فشار مخزن آب را تنظیم کنید که برای این کار شما به ابزار به خصوصی نیاز ندارید و تنها به یک پمپ دوچرخه نیاز خواهید داشت. برای این منظور شما باید ابتدا مخزن آب را تخلیه کنید و سپس از پایین مخزن آن را هواگیری کنید.

یکی از فواید هواگیری مخزن تغییر میزان فشار آب دریافتی از شیر آب دستگاه تصفیه می باشد. در صورتی که میزان تنظیم فشار مخزن آب را نمی دانید، می توانید از نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک درخواست کنید تا در اسرع وقت کارشناس فنی نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک به صورت حضوری هواگیری دستگاه تصفیه آب شما را انجام دهد.

نمایندگی تصفیه خانگی تک tec

در صورت مشاهده هر گونه تغییری در کیفیت آب و یا صدای مختلف و ایرادهای دیگر در دستگاه تصفیه آب تک، می توانید با ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک تماس گرفته و خدمات حضوری و غیر حضوری دریافت کنید.

منظور از خدمات غیر حضوری، خدماتی است که کارشناسی می تواند به صورت تلفنی به شما ارائه دهد و شما آنها را در جهت بهبود کارکرد دستگاه تصفیه آب تک پیگیری کنید. این خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب تک، کاملاً رایگان می باشد و نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد.

تصفیه آب بازدید : 51 یکشنبه 30 تیر 1398 نظرات (0)

با نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر soft water از خدمات پس از فروش تا سرویس ، تعمیرات و تعویض فیلتر تصفیه آب دستگاه تصفیه آب بهره مند شوید

تماس مستقیم با کارشناس نمایندگی های تهران 09196615469

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر soft water

خدمات پس از فروش فیلتر تصفیه آب در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر

زمانی که دستگاه تصفیه آب خانگی را خریداری می کنید باید به بسیاری از کارهای آن رسیدگی کنید. از جمله کارهایی که باید پس از خریداری یک دستگاه تصفیه آب انجام داد می توان به مواردی از قبیل تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب، سرویس دستگاه تصفیه آب، هواگیری دستگاه تصفیه آب، اشاره کرد.

شما می توانید در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر از این خدمات بهره مند شوید. ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر برای شما عمر دستگاه تصفیه آب خانه شما را تضمین می کنیم.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر soft water

نمایندگی سافت واتر soft water

همچنین تک تک این خدمات به مشتریان و مشترکان در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر و دیگر مشترکین، ارائه می شود. شما می توانید از این خدمات در تهران بهره مند شوید.

شیوه کار ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر soft water پس از راه اندازی دستگاه تصفیه آب، اطالعات کامل آن اعم از مشخصات فنی دستگاه، اطالعات مشتری، کارشناسی که دستگاه تصفیه را نصب کرده و زمان نصب آن را به صورت سیستمی ذخیره و ثبت می کنند.

شما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر به عنوان یک مشتری می توانید پس از خرید دستگاه تصفیه آب، از خدمات گارانتی و پشتیبانی دستگاه تصفیه آب بهره مند شوید.

از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نصب فیلترهای دستگاه تصفیه آب
  • تعویض فیلتر های دستگاه تصفیه آب
  • هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی
  • نصب مجدد و جابجایی دستگاه تصفیه آب
  • و دیگر تعمیرات مختص دستگاه تصفیه آب

 

نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر soft water

خدمات نصب فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر

مهمترین قسمت یک دستگاه تصفیه، فیلترهای آن می باشد زیرا تاثیر مستقیمی بر سالمتی شما دارد. هر فیلتر در دستگاه تصفیه آب کار مشخصی را انجام می دهد و پس از مدتی باید تعویض شود. این فیلترها تا مدتی میکروبها و رسوبات را جذب می کنند و پس از مدتی اشباع می شوند، زمانی که اشباع می شوند دیگر هیچگونه رسوباتی را از آب جذب نمی کنند.

اگر فیلترها تعویض نشوند و یا دیگر هیچ رسوباتی را جذب نکند، موجب بیماری های میکروبی می شود.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر soft water

شما به کمک نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر soft water ، می توانید از خدمات نصب فیلتر استفاده کنید. نصب فیلترها روی دستگاه تصفیه آب کار چندان سختی نیست اما در صورتی که نمی توانید این کار را به خوبی انجام دهید، می توانید با نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر تماس گرفته و از متخصصین این نمایندگی برای نصب فیلتر درخواست خدمات کنید.

درخواست نصب فیلترها از نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر در این زمینه یک حسن را که به سود شما می باشد به همراه دارد و آن این است که شما از فیلترهای اورجینال و با کیفیت که از شرکتهای تایید شده و معتبر تهیه شده، بهره مند خواهید شد و دستگاه تصفیه آب شما کمتر دچار مشکل خواهد شد.

خدمات نصب فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر

خدمات تعویض فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر

بسیاری از دستگاه های تصفیه آب ساخت دیگر کشورها از جمله تایوان می باشد و مونتاژ آنها به عهده کشور ایران می باشد. به این ترتیب شما از دستگاه های تصفیه اصل و با کارکرد عالی و کیفیت خوب بهره مند می شوید.

بسیاری از نمایندگی های تصفیه آب از بسیاری از برندهای دستگاه تصفیه آب پشتیبانی می کنند و تفاوت میان این نمایندگی ها در کیفیت خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می دهند، می باشد.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر یکی از نمایندگی های منحصر به فرد در تهران به همشهریانی که دستگاه تصفیه آب خریداری کرده یا دارند، پشتیبانی کرده و به آنها خدمات مورد نیازشان را ارائه می دهد.

خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر در تهران

یکی از خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر در تهران، تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب می باشد. در صورتی که از تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب توسط خود مطمئن نیستید، بهتر است این کار را به کارشناس نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر بسپارید و دیگر نگران تعویض فیلترها نباشید.

همانطور که می دانید در صورتی که فیلترهای دستگاه تصفیه آب تعویض نشوند، می تواند شما را به بیماریهای مختلف گرفتار کنند. هر یک از فیلترها وظیفه به خصوصی در دستگاه دارند و زمان تعویض هر یک از دیگر متفاوت است.

به عنوان مثال یکی از فیلترها باید به صورت ماهانه تعویض شود و دیگری هر 6ماه یکبار باید تعویض شود. البته شایان ذکر است که زمان تعویض فیلترها تا حدودی به میزان آلودگی و شوری آب شهر شما و میزان استفاده شما از دستگاه تصفیه آب بستگی دارد.

خدمات تعویض فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر

همچنین نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر با ثبت اطالعات مشتری و زمان نصب دستگاه و فیلترها، زمان تعویض فیلترها را نیز به شما یادآوری می کند.

ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر در تهران و سراسر ایران، عالوه بر تعویض فیلتر و ارائه فیلترهای اصلی برای دستگاه تصفیه سافت واتر از برندهای دیگر از قبیل دستگاه تصفیه آب آکوا کلیر، ایزی ول، تک، کنت و … پشتیبانی کرده و خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می دهیم. ما به صورت 24 ساعته از شما پشتیبانی می کنیم، در هر زمانی می توانید از ما خدمات درخواست کنید و در اسرع وقت این خدمات را دریافت کنید.

هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر

یکی دیگر از خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر، هواگیری دستگاه تصفیه آب است. شاید تا به حال در این مورد چیزی نشنیده باشید و برای شما هواگیری دستگاه تصفیه آب جای سوال باشد. ما در دستگاه تصفیه آب سافت واتر به این جواب شما پاسخ می دهیم.

قطعه ای در دستگاه تصفیه آب وجود دارد به نام هوزینگ که محل قرار گرفتن فیلترها می باشند. گاهی فشار دورن این هوزینگ ها کاهش پیدا می کند و برای رفع آن باید هواگیری شود. برای رفع این مشکل دستگاه تصفیه باید هواگیری شده و فشار درون هوزینگ ها نیز تنظیم شود.

هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر

یکی از خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر، هواگیری و تنظیم فشار دستگاه تصفیه آب شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

تصفیه آب بازدید : 35 یکشنبه 30 تیر 1398 نظرات (0)

نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا کلیر و خدمات پس از فروش ، سرویس ، تعمیرات و تعویض فیلتر تصفیه آب

تماس مستقیم با کارشناس نمایندگی های تهران 09196615469

نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا کلیر Aqua Clear

زمانی که شما یک دستگاه تصفیه آب را خریداری می کنید باید به برخی از نکات مورد نیاز برای مراقبت و نگهداری آن توجه کنید. فیلترهای یک دستگاه تصفیه آب مهمترین قسمت دستگاه تصفیه آب است که در تصفیه و شیرین کردن آب تاثیر گذار است و شما باید هر چند وقت یکبار این فیلترها را تعویض کنید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا کلیر Aqua Clear

خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر

نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر، خدمات لازم را در زمینه پشتیبانی از فیلترهای دستگاه تصفیه آب به شما ارائه می دهد. نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر از برترین فیلترهای دستگاه تصفیه آب شما را بهره مند می کند.

  • اگر فیلترهای تصفیه آب تعویض نشوند چه اتفاقی می افتد ؟

همانطور که گفته شد فیلترهای دستگاه تصفیه آب، مهمترین قسمت در تصفیه آب می باشد.

اگر این فیلترها به طور مرتب تعویض نشوند و یا از فیلترهای بی کیفیت در دستگاه تصفیه آب استفاده شود چه اتفاقی می افتد؟

فیلترهای بی کیفیت آب را ه خوبی تصفیه نمی کنند و نمی تواند کلر و دیگر آلاینده ها را جذب کنند که در نهایت آبی بی کیفیت نیز به شما تحویل می دهد.

اگر شما آبی سالم و با کیفیت ننوشید، سلامتی شما حتماً به خطر خواهد افتاد. ما نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر، کیفیت فیلترها را برای شما تضمین می کنیم.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلر فیلترهای خود را از شرکت هایی که معتبر هستند و از تاییدیه برخوردار می باشند، تهیه می کند و این فیلترها را با کیفیت عالی به شما ارائه می دهد.

بنابراین با نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر، نگران اصلی و با کیفیت بودن فیلترها نباشید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا کلیر

سایر خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر

ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا کلیر ، تنها فیلترهای مرغوب به شما ارائه نمی دهیم بلکه خدمات دیگری در زمینه تصفیه آب ارائه و پشتیبانی می کند. از جمله خدمات و پشتیبانی های نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بررسی و کنترل کارکرد دستگاه تصفیه آب
  • ارائه انواع سوئیچ و قطعات دستگاه تصفیه آب
  • ارائه مخزن دستگاه تصفیه آب
  • ارائه تمام قطعات جانبی دستگاه تصفیه آب

هر یک از این قطعات پس از مدتی دچار مشکل می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. گاهی کار از تعمیر می گذرد و نیاز به تعویض قطعات پیدا می کنید. در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا کلیر می توانید از بهترین و اورجینال ترین قطعات دستگاه تصفیه آب بهره مند شوید.

  • نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر، به شما یادآوری می کند

شاید بپرسید نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر به ما یادآوری می کند؟

ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر به شما زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب و نحوه نگهداری از قطعات را یادآوری می کند.

فیلتر را زمانی که نصب می کنید، تا مدتی برای شما گا، کلر، مواد شیمیایی و رسوبات موجود در آب را جذب می کند اما پس از مدتی این فیلترها پر از رسوبات شده و دیگر هیچ یک از آنها را جذب نمی کننده، بنابراین باید آنها را تعویض کرد.

اگر این فیلترها را در زمان مشخص تعویض نکنید، باعث ایجاد بیماری در بدن شما می شود. علاوه بر این باعث می شود دستگاه تصفیه آب خیلی زود به سمت فرسودگی کشیده شود و خیلی زود از کار بیفتد.

برای این منظور نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلر یک سیستمی را فراهم نموده که شما را از زمان تعویض فیلترها مطلع کند و سلامتی شما را حفظ کند. در این اطلاع رسانی شما از خدمات زیر بهره مند می شوید:

  • یک پنل به صورت اختصاصی در اختیار مشتری قرار می گیرد .
  • اطلاعات کاملی از دستگاه تصفیه آب را به مشتری ارائه می دهد.
  • زمانی که موعد تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب شما برسد، یک پیغام در این مورد در پنل کاربری به شما نشان می دهد.
  • قبل از رسیدن موعد تعویض فیلتر، پیغام تعویض فیلتر را به ایمیل شما و یا به صورت پیغامکی به شما اعلام می کند.
  • ارسال هشدار پس از پیغام یادآوری برای تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب. در صورتی که شما یادآوری را فراموش کرده باشید، هشدار به شما مجدداً یادآوری لازم را می کند.
  • این یادآوری توسط کارشناس فنی در نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر، انجام می شود.
  • برای دستگاه تصفیه شما یک آرشیو از عمر دستگاه و اطلاعات آن و همچنین تمام اطلاعات مورد نیاز آن تهیه می شود.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر

دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر

کنترل دستگاه تصفیه آب به صورت اینترنتی انجام می شود

نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر، به عنوان یکی از نمایندگی های ارائه دهنده خدمات دستگاه تصفیه در ایران موفق به ارائه خدمات اینترنتی برای کنترل دستگاه تصفیه آب خانه شما شده است.

این کنترل شامل مواردی از قبیل یادآوری زمان تعویض فیلترها، سرویس های ماه تصفیه آب و سرویس قطعات می باشد که با رعایت هر یک از این سرویس ها به حفظ سلامتی و جلوگیری از ایجاد میکروب های بیماری زا کمک می کند.

شما می توانید در باشگاه نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر که مختص مشتریان می باشد عضو شوید و در نهایت اطلاعات مربوط به دستگاه تصفیه آب خود را در پنل کاربریتان ببینید.

علاوه بر تمامی خدماتی که نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر به شما ارائه می دهد باید این نکته را یادآور شد که با نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر، شما می توانید دستگاه تصفیه آب خانه خود را ارتقا دهید و از کیفیت آب آشامیدنی لذت ببرید.

شما می توانید تمامی این خدمات را در پنل کاربری خود مشاهده کنید.

تصفیه آب بازدید : 32 سه شنبه 14 خرداد 1398 نظرات (0)

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل SWN با وزن 16 کیلوگرم و ظرفیت آبدهی 200 لیتر در شبانه روز از جنس بدنه فلزی با طول 35 سانتی متر، عرض 20 سانتی متر، ارتفاع 44 سانتی متر

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل SWN

سیستم فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل SWN اسمزمعکوس با دقت فیلتراسیون 0/0001 میکرون و تعداد فیلتر 8 فیلتر

دارای فیلتر های :

  1. فیلتر الیافی
  2. فیلتر کربن فعال
  3. فیلتر کربن بلاک
  4. فیلتر ممبرین(RO)
  5. فیلتر کربن خطی
  6. فیلترمواد معدنی

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل SWN

مواد فیلترشونده دستگاه تصفیه آب

  • حذف کلیه املاح مضر
  • کلر
  • طعم و رنگ و بو
  • املاح تا 0/0001 میکرون
  • نیترات.نیتریت
  • زنگ آهن
  • فلزات سنگین

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل SWN

عمر متوسط فیلترها

با توجه به کیفیت آب,حداقل یک سال

نقاط قوت

  • مخزن بزرگ 4 گالن
  • شیر عصایی
  • 6 مرحله
  • دارای ممبران اصلی stream در بسته بندی

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل SWN

سافت واتر مدل تصفیه آب خانگی SWN

سافت واتر Soft Water یکی از قدیمی ترین برندهای تصفیه آب در دنیا می باشد. این برند تاییدیه های NSF , WaterQuality , CE , ISO را دارا می باشد و محصولات آن در سراسر دنیا شناخته شده است.

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل SWN دارای 6 مرحله فیلتراسیون به روش RO می باشد.

اسمز معکوس یا RO ، فرآیند بسیار دقیقی است که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی بوده و می تواند مولکول‌های اشباع نشده و سالم را از مولکول‌های اشباع شده جدا ‌نماید.

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل SWN

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل SWN در آخرین نقطه مصرف (معمولا در آشپزخانه) نصب می شود و می تواند ذرات ناخالصی و آلودگی های احتمالی، نیترات و نیتریت، کلر و ترکیبات کلر، بو و طعم و مزه احتمالی آب را حذف کرده و سختی آب را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل SWN

روش عملکرد اجزاء مختلف دستگاه :

یش فیلتراسیون (شامل مراحل 1تا 3)

مرحله اول : فیلتر الیافی : این فیلتر از جنس پلی پروپیلن 100 % خالص فشرده 5 میکرون باتراکم ودقت استاندارد جهت حذف کدورت آب, گل و لای ، شن و ماسه,تخم انگل ها,قارچ ها و سایر آلودگی های معلق میباشد.

فیلتر های مورد استفاده از نوع مرغوب بوده که ساختار گرادیان این فیلتر ها به گونه ای است که ذرات درشت تر در قسمت های بیرونی فیلتر و ذرات ریزتر در قسمت های داخلی فیلتر به دام می افتند , به عبارت دیگر تراکم فیلتر از سطح بیرونی به سطح داخلی افزایش می یابد .

این گرادیان دانسیته باعث استفاده بهینه از ظرفیت فیلتراسیون می شود .

مرحله دوم : فیلتر کربن پودری : کربن بکار رفته در این فیلتر با پایه گیاهی جهت حذف کلر ،زنگ آهن,بوهای نامطبوع, تری هالو متان ها و بیشتر مواد شیمیایی آلی موجود در حشره کش ها و آفت کش ها , رنگ ، طعم و بوی آب , می باشد .بااستفاده ازاین فیلتر کلر آب تا98% حذف میشود.

مرحله سوم : فیلتر کربن بلاک : کربن بکار رفته در این فیلتر با پایه گیاهی جهت تکمیل عملکرد مرحله دوم و حذف مواد شیمیایی موجود در آب , می باشد . ساختار خلل و فرج این فیلتر برای حذف بالاترین میزان کلر و مواد سمی در نظر گرفته شده است .

مرحله چهارم : ممبرین : عملکرد غشای ممبرین جهت حذف املاح مضر تا ابعاد 0.001 میکروناز جمله مواد غیر آلی حل شده ، مواد آلی حل شده ، آلاینده های میکروبیولوژیکی از قبیل اندوتوکسین ها ، ویروس ها و باکتری ها و نیترات و نیتریت و فلزات سنگین مانند جیوه , آرسنیک , سرب , روی و… می باشد . ممبرین های با کیفیت بالا دارای استاندارد های NSF , ANSI بوده و املاح و مواد مضر را تا 98 % حذف می کند .

مرحله پنجم : فیلتر کربن خطی : کربن این فیلتر از باپایه گیاهی جهت بهبود طعم ، بو و مزه آب, می باشد . از آنجا که آب پس از ذخیره در مخزن از این فیلتر عبور می کند , چنانچه آب به مدت طولانی در مخزن مانده و طعم و بوی آن تغییر پیدا کرده باشد با عبور از فیلتر مرحله پنجم تغییرات صورت گرفته بهبود می یابد .

مرحله ششم : فیلتر بیو سرامیک مواد معدنی زرد : جهت تنظیم pH و بهبود طعم و مزه آب .علاوه بر این در این دستگاه از فیلتر ممبران ، برتر شرکت استریم نیز استفاده شده است.

تصفیه آب بازدید : 43 سه شنبه 14 خرداد 1398 نظرات (0)

سافت واتر مدل RO8 OX

دستگاه تصفیه آب سافت واتر اکسیژن ساز با سیستم تصفیه اسمز معکوس و فیلتر قلیایی کننده در نوع خود بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی به حساب می آید.

تصفیه آب خانگی برند سافت واتر مدل RO8 OX

این دستگاه تصفیه در 8 مرحله توسط 8 فیلتر آب را تصفیه میکند این فیلترها شامل فیلتر های PP + UDF + CTO + MEMBRANE + POST CARBON + MINERAL + ORP + OX می باشد.

تصفیه آب خانگی برند سافت واتر مدل RO8 OX

همچنین دارای مخزن ذخیره آب 16 لیتری و فیلتر ممبران 13 لایه و هوزینگ های دوبل اورینگ برای آب بندی و کیفیت بهتر است.

فیلتر های این دستگاه کلیه ناخالصی های آب تا 0/0001 میکرون را جذب کرده و تا 99.99 درصد از ویروسهای آب را از بین می برد.

از مزایای دیگر این دستگاه پایین آوردن سختی آب (TDS) و نیترات و نیتریت و تنظیم PH آب است.

پمپ این دستگاه با فشار 125psi و بدون صدا و لرزش و با برق 24 ولت کار می کند آب خروجی این دستگاه خواص آنتی اکسیدانی (ضد سرطانی) و خواص قلیایی را دارد .

شیرآلات سافت واتر مدل RO8 OX

این دستگاه ساخت کشور تایوان بوده و تحت لیسانس آمریکا که دارای استاندارد های جهانی FDA،WQ،CE،NSF می باشد.

نوع دستگاه ظرفیت سیستم فیلتراسیون
تصفیه آب خانگی اکسیژن ساز OX قلیاییORP اسمز معکوس RO تا 220 لیتر طی 24 ساعت اکسیژن ساز OX ، قلیایی کننده ORp ، اسمز معکوس RO
وزن جنس بدنه دقت فیلتراسیون
17 کیلوگرم فلز با پوشش لایه ای رنگ سفید برای جلوگیری از زنگ زدن 0.99

مراحل فیلتر این دستگاه :

  1. مرحله اول: PP
    فیلتر پلی پروپیلن 5 میکرون با پوسته شفاف جهت حذف گل و لای ، شن و ماسه و سایر آلودگی های معلق
  2. مرحله دوم: UDF
    فیلتر کربن پودری با پوسته سفید از جنس پوسته نارگیل جهت حذف کلر ، ترکیبات آلی ، رنگ ، طعم و بوی نامطبوع آب
  3. مرحله سوم: CTO
    فیلتر کربن بلاک با پوسته سفید از جنس پوسته نارگیل جهت تکمیل عملکرد فیلتر مرحله دوم و حذف مواد شیمیایی موجود در آب
  4. مرحله چهارم: MEMBRANE
    غشای ممبراین جهت حذف املاح مضر تا ابعاد 0/001 میکرون و از بین بردن آلودگی های میکروبی ،نیترات ، نیتریت ، فلزات سنگین و سایر ناخالصی های موجود در آب ، حذف سختی مضر آب که باعث رسوب گذاری در کتری میشود و رفع شوری آب
  5. مرحله پنجم: POST CARBON
    فیلتر کربن خطی جهت بهبود طعم ، بو و مزه آب
  6. مرحله ششم: MINERAL
    فیلتر مواد معدنی جهت حفظ کردن املاح مورد نیاز بدن از جمله منیزیم ، کلسیم و ….
  7. فیلتر هفتم: ALKALINE
    فیلتر قلیایی یا قلیایی کننده آب با یونیزه کردن اب باعث کاهش بیماری هایی نظیر قند ,چربی و مشکلات گوارشی و بی حالی و درد میشود
  8. فیلتر اکسیژن ساز

 

لوازم جانبی سافت واتر مدل RO8 OXتصفیه آب خانگی برند سافت واتر مدل RO8 OXشیرآلات سافت واتر مدل RO8 OX

تصفیه آب خانگی برند سافت واتر مدل RO8 OXمنبع سافت واتر مدل RO8 OXتصفیه آب خانگی برند سافت واتر مدل RO8 OXدستگاه سافت واتر مدل RO8 OXجعبه سافت واتر مدل RO8 OX

تصفیه آب بازدید : 31 سه شنبه 14 خرداد 1398 نظرات (0)

دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله سی سی کا مدل CCK6s با ظرفیت 7.5 لیتر در ساعت یا 50 گالن ( 180 لیتر ) در روز با مخزن ذخیره 15 لیتری و جنس بدنه فلزی با پوشش رنگ ضد زنگ بهداشتی است .

دستگاه تصفیه آب خانگی برند سی سی کا مدل CCK6s

سی سی کا مدل CCK6s

سیستم فیلتراسیون سی سی کا 6 مرحله به همراه اسمز معکوس که شامل 3 مرحله پیش تصفیه : 1 مرحله ممبران اسمز معکوس ، 1 مرحله پست کربن ، 1 مرحله معدنی ساز

فیلتر های دستگاه سی سی کا مدل CCK6s

مرحله اول : فیلتر الیافی از جنس P.P ( پلی پروپیلن ) با قابلیت حذف مواد تا قطر بالاتر از 5 میکرون
مرحله دوم : فیلتر کربن فعال – حاوی کربن پوسته نارگیل جهت حذف کلر و مواد حاوی یون های مضر
مرحله سوم : فیلتر کربن بلاک شده – جهت حذف انواع مواد نیترات دار و اوره و فلزات سنگین
مرحله چهارم : فیلتر ممبران ( اسمز معکوس ) – جهت حذف انواع نمک و شوری – کاهش سختی آب – حذف مواد بیولوژیکی مانند ویروس ها و باکتری ها و …
فیلتر مرحله پنجم : فیلتر پست کربن جهت حذف بوی نا مطبوع آب
مرحله ششم : فیلتر مینال ( معدنی ساز ) – جهت افزودن مواد معدنی مفیدبرای انسان به آب خروجی

دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا مدل CCK6s

مواد فیلترشونده دستگاه تصفیه آب خانگی CCK6s

  • حذف انواع آلایندگی ها تا قطر 5 میکرون (شن و ماسه، زنگ آهن و سایر رسوبات آلاینده)
  • حذف انواع نمک های معدنی و شیمیایی
  • حذف آلاینده های بیولوژیکی مانند : ویروس ها و باکتری ها
  • حذف کلیه املاح مضر (نیترات، نیتریت، جیوه، آرسنیک، سرب، آزبست، فلوراید، مواد شیمیایی آلی، سموم آفات نباتی و سایر)
  • رفع کدری، رنگ، بو و طعم نامطبوع آب

عمر متوسط فیلترهای CCK6s نسبت به مصرف شما 6 تا 24 ماه ( بسته به میزان سختی آب ورودی ) می باشد .

نحوه نصب زیر سینک آشپزخانه می باشد و همراه این دستگاه پک آسان نصب حاوی اتصالات لازم می باشد.

شیر اهرمی CCK 6s

سایر ویژگی ها سی سی کا مدل CCK 6s

  • دارای گارانتی معتبر
  • 6 مرحله تصفیه آب به همراه فیلتر معدنی ساز
  • دارای فلتر ممبران 13 لایه
  • دارای مخزن ذخیره 4 گالنی از جنس ABS ضد خورنده با گرید خوراکی FOOD GRADE
  • دارای شیر مصرف روی سینکی اهرمی
  • دارای پمپ کم مصرف 24 ولت
  • مجهز به مانومتر ( نمایشگر فشار آب سیستم )
  • قابلیت تنظیم املاح خروجی آب تصفیه شده
  • دارای 3 مرحله فیلتراسیون پیش تصفیه
  • بسیار کم جا و قرار گیری در زیر سینک ظرفشوئی
  • محتوی پک نصب آسان به همراه اتصالات لازم

لوازم یدکی سی سی کا مدل CCK6s

تصفیه آب بازدید : 41 سه شنبه 14 خرداد 1398 نظرات (0)

دستگاه تصفیه آب آکوا پیور مدل کیسی

دستگاه تصفیه آب آکوا پیور مدل کیسی خانگی و اداری که با فرایند اسمز معکوس ( Reverse Osmosis ) آب را تصفیه می کند و با توجه به ابعاد کوچک دستگاه تصفیه آب در هر مکانی میتوان آن را نصب نمود .

نوع دستگاه

  • تصفیه آب توسط فرایند اسمز معکوس
  • وزن 10 کیلوگرم
  • ظرفیت 75 گالن یا حدود 280 لیتر در یک شبانه روز
  • جنس بدنه پلاستیک
  • طول 39 سانتی متر
  • عرض 23.5 سانتی متر
  • ارتفاع38.5 سانتی متر

مشخصات فنی

  • سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس
  • دقت فیلتراسیون 0.0001 میکرون
  • تعداد فیلتر 5

انواع فیلتر

  1. فیلتر الیافی 5 میکرون
  2. فیلتر کربن پودری
  3. فیلتر کربن جامد
  4. فیلتر ممبران اسمز معکوس
  5. فیلتر پست کربن

مواد فیلترشونده

  • آرسنیک
  • کادمیوم
  • کروم
  • بنزن
  • تولئون
  • بروم
  • کلر
  • نیترات
  • نیتریت
  • جیوه
  • ذرات با قطر 5 میکرون

عمر متوسط فیلترها

  1. فیلتر الیافی ، مرحله یک : هر 3 تا 6 ماه
  2. فیلتر کربن پودری ، مرحله دو : هر 6 تا 9 ماه
  3. فیلتر کربن جامد ، مرحله سه : هر 6 تا 9 ماه
  4. فیلتر ممبران اسمز معکوس ، مرحله چهار : هر 12 تا 24 ماه
  5. فیلتر پست کربن ، مرحله پنج : هر 9 الی 12 ماه
  • فشار پمپ 120 psi
  • دقت حذف ناخالصی ها 0.0001 میکرون
  • درصد حذف ناخالصی ها 98
  • ولتاژ برق ورودی 220
  • آداپتور دارد
  • حداقل و حداکثر دما 4 الی 40 درجه سانتی گراد
  • قطر شلنگ ها 1.4 اینچ

سایر مشخصات

  • نحوه نصب زیر یا کنار سینک ظرفشویی
  • قابلیت نصب به یخچال دارد
  • عبور آب در حین قطع برق ندارد

سایر ویژگی ها

  • خدمات پس از فروش و نصب رایگان در مراکز استان های کشور و شهر های حوالی
  • صدور صورتحساب رسمی

تصفیه آب آکوا پیور مدل کیسی

از فواید این دستگاه میتوان با حذف نیترات ، زنگ آهن و ذرات ریز معلق در آب ، مایه حیات را حقیقتا ، سالم و گوارا می کند .

دستگاه آکوا پیور مدل کیسی

و دیگر مواد حذفی مدل کیسی تصفیه آب کلر ، مواد شیمیایی ، مواد آلی ، میکروبی غیر مجاز و طعم و بوی نامطبوع آب از دیگر عملکرد های این دستگاه می باشد .

مقالات درباره آکوا پیور

تصفیه آب آکوا پیور مدل کیسی

در نظر اول ، به این دستگاه که نگاه می کنید آن را با یک کیس کامپیوتر اشتباه می گیرید.

حجم نسبتا کوچک آن ( نسبت به سایر دستگاه های تصفیه آب ) و زیبایی آن شما را متعجب خواهد کرد .

فیلتر الیافی 5 میکرون تصفیه آب آکوا پیور مدل کیسی

طراحی این دستگاه بسیار جذاب است و در رنگ های مختلف بدنه ، تقدیم شما خریداران خواهد شد .

فیلتر کربن پودری تصفیه آب آکوا پیور مدل کیسی

مدل کیسی آکوا پیور

دستگاه تصفیه آب مدل کیسی آکوا پیور

استفاده از شیر اطمینان باکیفیت

خرید دستگاه آکوا پیور
اتصالات ضد زنگ

خرید دستگاه آکوا پیور کیسی

بست پلاستیکی از جنس مرغوب و با کیفیت

آکوا پیور کیسی

لوازم جانبی آکوا پیور کیسی

اتصالات فیتینگی

فیتینگی دستگاه آکوا پیور کیسی

شیرآلات اهرمی دستگاه تصفیه آب

شیرآلات دستگاه تصفیه آب

شلنگ های دستگاه و آداپتور و آچار تعویض فیلتر های دستگاه

آچار و شلنگ دستگاه تصفیه آب آکوا پیور

تصفیه آب بازدید : 116 سه شنبه 14 خرداد 1398 نظرات (0)

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوآ پیور مدل کیسی

تصفیه آب خانگی آکوآ پیور کیسی

مشخصات کلی

نوع : دستگاه برقی با وزن : 16 کیلوگرم و ظرفیت : 5 از جنس بدنه : پلاستیک با ابعاد : طول : 45 سانتی متر ، عرض : 22 سانتی متر ، ارتفاع : 40 سانتی متر

دستگاه تصفیه آب آکوآ پیور قلیایی ساز مدل کیسی

مشخصات فنی دستگاه کیسی تصفیه آب

سیستم فیلتراسیون : اسمز معکوس با دقت فیلتراسیون : 99 با تعداد فیلتر 6

دارای انواع فیلتر تصفیه آب

    1. فیلتر الیافی pp
    2. فیلتر کربن پودری
    3. فیلتر کربن بلاک
    4. فیلتر ممبراین
    5. فیلتر کربن نهایی post carbon
    6. فیلتر قلیایی alkaline
      تصفیه آب خانگی آکوآ پیور 6 فیلتر

 

مواد فیلترشونده

  • ذرات معلق در آب تا 5 میکرون
  • کلر و کدورت آب
  • کلیه رسوبات
  • کلیه املاح مضر از جمله: نیترات، نیتریت و جیوه
  • آلودگی‌های میکروبی
  • شوری آب (آب شیرین کن)
  • طعم و بوی نامطبوع آب
  • اسیدیته آب

aqua pure تصفیه آب

عمر متوسط فیلترها

10 ماه با فشار پمپ 125 PSI یا 8 بار و با دقت حذف ناخالصی ها 99 با درصد حذف ناخالصی ها 99 با ولتاژ برق ورودی 12 وات و آداپتور دارد با قطر شلنگ ها 1/4 اینچ
قیمت تصفیه اب اکوا پیور

سایر مشخصات دستگاه تصفیه آب کیسی

نحوه نصب زیر سینک یا روی کابینت با قابلیت نصب به یخچال و عبور آب در حین قطع برق

قیمت دستگاه تصفیه آب aqua pure

سایر ویژگی ها

  • دارای شیر استیل اهرمی مرغوب
  • آنتی باکتریال
  • دارای پمپ کم صدا
  • دارای سوییچ های برقی
  • دارای مخزن 2 گالن از جنس فلز
  • دارای ده سال خدمات پس از فروش
  • ساخت کشور تایوان، تحت لیسانس کانادا
  • از بین برنده شوری آب (شیرین کننده آب)
  • تنظیم ph آب
  • از بین بردن خاصیت اسیدیته آب
    آکوا پیور مدل کیسی

نقاط قوت تصفیه آب آکوآ پیور

  • دارای 18 ماه گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش 24 ساعته
  • از بین بردن کلیه املاح مضر، میکروبها،نیترات،نیتریت،آرسنیک و فلزات سنگین ازجمله جیوه و سرب (کلیه آلودگی های سرطان زا)
  • دارای فیلتر قلیایی ساز(پاکسازی سموم بدن، ضد پیری و بیماری،کاهش وزن،سلامت پوست و مو،کاهش اسید معده،تنظیم کننده PH آب)
  • از بین برنده شوری(شیرین کننده آب)
  • دارای مخزن
  • دارای شیر اهرمی مرغوب
  • نصب رایگان

تصفیه آب خانگی آکوآ پیور کیسی ارسال رایگان

دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای کیسی

با برند معتبر آکوا پیور  به روزترین و جدیدترین تکنولوژی در فرآیند دستگاه های تصفیه آب خانگی و ساخت کشور تایوان می باشد.

این دستگاه دارای فیلترهای قلیایی ساز می باشد .

دستگاه آب شیرین کن خانگی

دستگاه تصفیه آب آکوآ پیور مدل کیسی

این دستگاه در سه مرحله ی اول کلیه املاح معلق و مضر مانند : کلر و آلودگی های نباتی و فیزیکی آب را میگیرد و در مرحله بعد نیترات ، نیتریت ،آرسنیک و میگروارگانیسم های مضر شیمیایی و فلزات سنگین از جمله سرب ، جیوه و … کلیه املاح سرطان زا را بطور کامل از بین میبرد .

خرید دستگاه تصفیه آب آکوا

دستگاه تصفیه آب فوق دارای ممبراین آمریکایی ، شیر اهرمی مجزا و زیبا، مخزن ذخیره آنتی باکتریال می باشد .

فروش دستگاه تصفیه آب آکوا

تحت لیسانس کانادا بوده و استانداردهای NSF – ISO – FDA – WATER QUALITY – CE، نشانگر کیفیت و سلامت محصول اروپا را دارا می باشد.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوآ پیور

خواص آنتی باکتریال : کمک به خنثی کردن رادیکال های آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود که نتیجه آن پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان ها مخصوصا سرطان دستگاه گوارش است.

لوازمات تصفیه آب خانگی آکوآ پیور کیسی

سوپر هیدراتاسیون ( نفوذ پذیری و آبرسانی بالا ) : کوچکتر بودن اندازه مولکول های آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوذ بیشتر آب را به سلول ها می دهد.

نتیجه آب رسانی بهتر به سلول ها این است که مواد غذایی و اکسیژن بالاتری به سلول ها می رسد و از طرفی دی اکسید کربن با سرعت بیبشتری از سلول ها خارج می شود.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.

انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی مسئول افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن است.

تصفیه آب آکوا برقی کیسی

شادابی و روشنتر شدن پوست : افزایش در میزان مواد مغزی و اکسیژن رسانده شده به پوست باعث شادابی آن خواهد شد.

دستگاه تصفیه آب آکوآ پرو ساخت کشور تایوان

قیمت تصفیه آب آکوا پیور

هزینه برای تصفیه آب خانگی نه تنها اقتصادی است بلکه به نوعی سرمایه گذاری برروی سلامتی افراد محسوب می شود .

 

دستگاه تصفیه اب خانگی ro

 

قیمت تصفیه آب آکوا پرو اصل تایوان

 

قیمت تصفیه آب خانگی آکوا پرو

نمایندگی آکوا پرو در ایران

تصفیه آب بازدید : 42 سه شنبه 14 خرداد 1398 نظرات (0)

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل کیسی با 7 فیلتر و دارای فیلتر اسمز معکوس RO با فیلتر قلیایی کننده آب با ظرفیت 220 لیتر آب تصفیه شده در 24 ساعت است .

تصفیه کننده آب خانگی سافت واتر مدل کیسی

فیلتر های سافت واتر مدل کیسی

  1. مرحله اول : PP
    فیلتر پلی پروپیلن 5 میکرون با پوسته شفاف جهت حذف گل و لای ، شن و ماسه و سایر آلودگی های معلق
  2. مرحله دوم : UDF
    فیلتر کربن پودری با پوسته سفید از جنس پوسته نارگیل جهت حذف کلر ، ترکیبات آلی ، رنگ ، طعم و بوی نامطبوع آب
  3. مرحله سوم : CTO
    فیلتر کربن بلاک با پوسته سفید از جنس پوسته نارگیل جهت تکمیل عملکرد فیلتر مرحله دوم و حذف مواد شیمیایی موجود در آب
  4. مرحله چهارم : MEMBRANE
    غشای ممبراین جهت حذف املاح مضر تا ابعاد 0/001 میکرون و از بین بردن آلودگی های میکروبی ،نیترات ، نیتریت ، فلزات سنگین و سایر ناخالصی های موجود در آب ، حذف سختی مضر آب که باعث رسوب گذاری در کتری میشود و رفع شوری آب
  5. مرحله پنجم : POST CARBON
    فیلتر کربن خطی جهت بهبود طعم ، بو و مزه آب
  6. مرحله ششم : MINERAL
    فیلتر مواد معدنی جهت حفظ کردن املاح مورد نیاز بدن از جمله منیزیم ، کلسیم و ….
  7. فیلتر هفتم : ALKALINE
    فیلتر قلیایی یا قلیایی کننده آب با یونیزه کردن اب باعث کاهش بیماری هایی نظیر قند ,چربی و مشکلات گوارشی و بی حالی و درد میشود

تصفیه کننده آب خانگی سافت واتر مدل کیسی

  • مواد فیلترشونده : کلیه مواد مضر در آب
  • عمر متوسط فیلترها : سالانه
  • فشار پمپ : 125 psi
  • دقت حذف ناخالصی ها : 99%
  • درصد حذف ناخالصی ها : 99%
  • ولتاژ برق ورودی : 24
  • آداپتور : دارد

تصفیه کننده آب خانگی سافت واتر مدل کیسی

دستگاه سافت واتر تصفیه آب

که این دستگاه با 7 فیلتر شامل پلی پروپلین ، کربن پودری ، کربن بلاک ، ممبران ، پست کربن ، مینرال و قلیایی ( آلکالاین ) میباشد .

تصفیه کننده آب خانگی سافت واتر مدل کیسی

با فیلتر ممبران 13 لایه (بهترین نوع فیلتر ممبران در ایران) ، تصفیه آب سافت واتر کیسی تمامی قطعات و لوازم و فیلترهای آن در داخل یه قاب شیک کیسی شکل میباشد همراه با یک مخزن 16 لیتری تانک پک TANK PAC با یک شیر اهرمی فانتزی برای برداشت آب تصفیه شده و کلیه لوازم نصب مثل بست فاضلاب، شیر ورودی، سه راهی استیل، شلنگ میباشد.

تصفیه کننده آب خانگی سافت واتر مدل کیسی

برقی (24 ولت) ، قابلیت نصب به ساید را دارد و قابل جابجایی آسان ، ساخت کشور تایوان ، تحت لیسانس آمریکا و گرفتن کلیه ناخالصی های آب تا 0/0001 میکرون و سختی آب (tds) ، نیترات ، نیتریت

تصفیه کننده آب خانگی سافت واتر مدل کیسیتصفیه کننده آب خانگی سافت واتر مدل کیسیتصفیه کننده آب خانگی سافت واتر مدل کیسی

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 927
  • بازدید کلی : 5,890